Cinnamon Interactive
Dit dynamische ICT-bedrijf straalt dit nieuwe jaar in een compleet nieuw interieur. Bij een frisse start hoort natuurlijk ook nieuw meubilair. Onze ontdekkingstocht begon met het verkennen van de diverse opties in bureaustoelen en bureautafels.
Na zorgvuldige overweging en goed advies, is de keuze voor Goinga gemaakt. Er werden 8 ergonomische stoelen met beweeglijke eigenschappen aangeschaft. Er werden goed onderbouwde adviezen gegeven over sta bureau’s. Ook is de overlegruimte een hoge statafels met hoge krukken geplaatst, wat de efficiency van een overleg sterk verhoogd!
Hiermee is het plaatje van onze vernieuwde werkplek compleet.
Door de zit-sta-bureau’s en de flexibele bureaustoelen bewegen onze medewerkers meer achter hun bureau!
Peter Dekker – direkteur
Vragen vanuit de klant
Hier bieden we antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen over onze projecten. Wij begrijpen dat bij het kiezen van de juiste inrichting voor jouw kantoor, er specifieke vragen kunnen opkomen. Hier richten we ons op twee essentiƫle aspecten: de tijdsduur van het traject en het mogelijke ongemak voor jouw medewerkers.
Hoe lang duurde het gehele traject?
Half december 2023 is er een keuze gemaakt het kantoormeubilair. De 2e week van januari 2024 kwamen de medewerkers van Goinga al het meubilair afleveren. Dit werd direkt op de juiste plaats gezet, we kregen uitleg en konden direkt aan de slag.
Hoe lang konden mijn medewerkers niet werken?
Onze medewerkers werkten die dag thuis, de dag erna konden ze al aan de slag.
Namen ze mijn oude bureaus ook mee?
Jazeker, alle oude bureaus en materiaal wat wij niet meer hoefden te gebruiken werden keurig opgehaald door de medewerkers van Goinga. Wat een genot!